tisdag 17 mars 2009

Omöjligt att rubricera

Jag är hemma från en gruppträff där vi mest flamsade och tramsade.
Har ätit 1 st banan och 1 st rå morot som ja skalade med värsta kökskniven likt en skogstammedjävel. Brutalt (Å ja ba slet kniven ur hölstret och gick loss och torkade sen av morotssaften på mitt toviga smutsiga skägg och sen svalde ja moroten i ett nafs utan att tugga...)

Imorse nös jag när jag precis tagit på mascara. Det blir väldigt kletigt och svart både under och över ögat när man gör så - I will try not to i fortsättningen.

Våra fredagsplaner verkar fallera (heter det så? Googlar som sjutton. Joo men det såg konstigt ut) Jag tänker lite att "de va la tråkigt" Jag och Jenny skulle setts för hinkning av vin och sen utgång men men...It ain´t over til the fat lady sings.

Nu ska ja luncha o sen ta mig ut i det kalla vackra vårvädret. (Öööö...dagens tråkigaste mening...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar